2010-04-09

får jag fortfarande kalla dig för min,
får jag fortfarande säga att vi har 7 månader idag?
jag har bara två saker att säga ;
Jag har gått sönder, & jag saknar dig så det gör ont.




yeeeeeees, fyfan vilken underbar match igår mellan hv71-saik!
och hv71 är nu vidare till final, så jävla underbart!
Iår tar vi guld gubbar! smålands stolthet!

Varit inne i stan en runda med mamma och brother idag, tevlans.
Pratade även en stund med bästevän som befinner sig i USA med 27+,
nejnej, inte alls avundsjuk. verkligen inte :)

Nu sitter jag och väntar på att Jonna ska komma ner hit.
Så ska chilla med henne osånt där trevlans :)
Och innan hon kommer nu ska jag ta och ringa lille Victor.


Jag önska du skulle förstår, vi skulle kämpa.
Nu får vi se hur det blir, jag trodde på oss..
Jag saknar dig redan hjärtat.


/ Jecaaae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0