2010-04-10

it's over.

Jahaja, har inte mycket att säga, mer än att saknaden kväver mig.
Vi får väll se nu, skönt att vi är vänner iallafall..
Men du ska veta att saknaden skaver i mig redan.
Tack för allt fina pojk :) Du var hela min värld.

Näe, nu ska vi inte vara så deppiga, livet går vidare.
Och jag vet att jag klarar detta.


jag saknar dig, jag behöver dig.
jag kollar tillbaka, och nu ser jag hur hela min värld bara rasar.
vart tog vi vägen? Du&Jag, vi som skulle kämpa, kämpa tillsammans,
kämpa mot hela världen, bara vi hade varandra?
Du var mitt liv, du var mina andetag, du var luften jag andades, du var hela min värld.
Jag saknar dig! </3 090909, du gjorde mig lycklig i sju månader.

/ Jecaaae


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0