2010-04-20

Jahaja, inte suttit vid datorn på några dagar nudåva, göttans.

Var iallafall ute och spelade match med damlaget mot Vederslöv i fredags.
Jävla cepe match det där alltså, så resultatet behöver vi ju inte skriva om..
Träffade iaf Tom, sötnos & Victor efter matchen, för jävla sköna grabbs :)
Sen var det bara upp kvart över 6 på lördagen för att dra på träningsläger med damlaget, var faktiskt ganska roligt tycker jag allt. chillade på kvällen och sen när jag kom hem vid klockan halv tio eller något så går man in på sitt rum så ser man att det ligger fyra biljetter på sängen och man bara ; jaaaa och blir skit glad för man tror pappa har fått tag på biljetter till nästa final match, men icke. Istället är det matchen från KVÄLLEN.
Man bara jaha, men tack så jääääääävla mycket. Cp sur blev jag, så stack och sov hos Jonna ist :) Chillade med film hemma hos Oscarponken.

Idag; Skola och allt och hade svenska prov, gick väll ganska bra tycker jag väll.
Stack hem till Linda med Jonna efter skolan, och sen stack jag bort till Victor för han höll på med sin jäkla traktor.Och ikväll blir det ju till att läsa Utvandrarna , FYFAN.

Jävligt go seger för Hv71 igår också, mmmmh!
Göttans att Jukka Voutilainen avgör i tredje SM-finalen
och Hvblåååå vann med 1-2 borta mot Djurgården i ett slutsålt Globen!

/ Jecaaae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0