2010-04-21

Hatar onsdagar, sjukt sega jäkla skoldagar så det finns inte..
Men nu var den iallafall över, och blev ingen träning för min del ikväll.
Eftersom jag fortfarande inte har fått G i engelska, så måste jag plugga röven av mig med det.
Så hade väll inget val, lika bra och lyda och hålla käften för en gångsskull.
Ska ju iallafall bli jäkligt gött om man lyckas få ett G i betyget till sommaren, annars vettifan.

Tagga iallafall soffan ikväll för att kolla Hv71-Dif.
Så var väll rätt skönt att slippa träningen, kan ju se hockeyn då iallafall, awesome!

Imorgon drar jag ut till gemla @ mimmi ekströms place, färga mitt hår osv, yepp.
Och får panik, inga sms kvar heller, och vill inte jätte järna ha en fete räkning denna månaden.
NY MOBIL PÅ FREDAG, mer än awesome.



/ Jecaaae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0