2010-08-20 - ' blondering

Min blogg ser numera jätte tråkig ut, texten är jätte liten och den ser bara trist ut. Men orkar faktiskt inte sitta och hålla på att krabba med den nu, så ni får nöja er med detta nu i några dagar. Och yao, nu har jag bestämt mig för att bli blondin igen, så Felicia kommer förmodligen strax hit så vi ska fixa mitt hår. Sen blir det att vi lagar något gott att äta medans mamma&pappa är på grillfest hos vänner. Den årliga grillfesten som vi haft sen jag var 2 år gammal, och det är första året jag inte är med på den , men vi "barn" har börjar växa ifrån det där nu! Men jag kan inte påstå att vi haft speciellt tråkigt. Ska börja platta mitt hår nu så jag kan få till en "normal" bena innan flizan kommer, ciao!

/ jecaaae


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0