2010-08-22 - ' bror 18-år

Och idag får min bror all uppmärksamhet, ja inte så konstigt när han faktiskt blir stor pojke idag, hela 18-år faktsitk! Så nu går han bara och tjatar om sitt körkort som ska komma i veckan, lycklig pojk nu! Så idag har jag och familjen varit och fikat och sånt där mysigt, släkten kommer förmodligen senare också, och även hans kompisar, trevligt. Skulle egentligen ha spelat match idag, men icke, satt nämligen ute igår och hade det trevligt med Oscar, Oscar och Mikis, spelade spel och hade det trevligt, och idag när jag vaknade så var jag dunder förkyld, mådde verkligen inge vidare bra alltså, så fick inte spela mot Sandsbro ikväll, buuuuuh! :( Blir tilll att lägga sig tidigt ikväll för att åka med skolan imorgon, känns faktiskt helt okej, back on track till det sociala livet också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0