2010-12-03 - ' beslut

Kan börja med att säga att mina senaste dagar denna veckan har varit helt kassa, helt sjukt. Men det är så det ska vara, man har sina motgångar sen blir livet kanon igen :) De är ju snart jul & allting, så ingen mening att deppa ihop, inte du heller tissen! - Vaknade för en stund sen, lagom trött. Nu ska jag snart åka och fixa lite julklappar och sånt där, himla mysigt! Och i eftermiddag ska jag baka pepparkakor och åka pulka med grannen min. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan bege mig och se om jag hittar något kul. ciao!





svårt beslut också... AGIF ringde igår och ville flytta över mig igen..
Moheda IF eller AGIF ?

/ jecaaae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0