2010-12-04 - ' julbak

Har precis bakat pepparkakor med mamma, blir alltid så jäkla tjocka, men dom funkar ändå. Var inne i stan en runda innan, fick iallafall med mig en tröja hem,linne skor och julklappar! Valde även ut julklappar som jag ville ha utav mormor & morfar, så nu vet jag vad jag kommer att få, men det spelar ingen roll. Var även och kollade på en ny dator som jag vill ha utav mamma & pappa, för min är helt slut körd. Fick den i julklapp för två årsen, och nu är nästan alla knapparna borta, den är seg som ett svin och allmänt efter. Med andra ord så hatar jag den nu mera :) Ikväll ska jag bara mysa framför tv:n med en bra film, massa chips, monster & godis. Ganska skönt ändå. Förövrigt saknar jag fredrik.



/ jecaaae


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0