2010-12-05 - ' andra advent

Idag är det ju faktiskt den andra advent, tiden går ju ganska fort om man säger så! Vaknade iallafall för en stund sen, nu ligger jag i sängen igen efter en varm lång dusch. Kusinen kommer snart hit också med minsta kusinbarnet, mmm gosa med bebis hela förmiddagen! :) Annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på idag.. Och våra kungar förlorade ju igår mot fiskarna frölunda.. Kändes ju sådär! Men dom spelar mot dom idag också, uppe i scandinavium så det blir till att kämpa ännu mer nu då grabbar! Nu ska jag föna håret och klä på mig något annat. Hörs sen.



Hittade en bild från förra året, faktiskt tagen precis då
jag och fredrik blev tillsammans, lycklig minns jag att jag var :)

/ jecaaae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0