2010-02-25

Nu ligger jag i sängen & kollar på "g som i gemenskap,
faktiskt himla bra för att vara från medeltiden.
Väntar också på att mamma ska träna klart så ska vi baaaaka,
fett sugen på socker nu alltså.
Skrev klart min svenska idag också, så nu slipper man den. Har bara so;n kvar.
Fåse om älskling kommer en stund sen också, mys!
Jag har verkligen världens bästa pojkvän, jag älskar bara min fiddegooosee :)

Jävligt moget att någon tattare hackade min msn innan idag också..
Stort bevis på att endel folk verkligen inte har något liv, gud väx upp för fan!

En vecka idag med, sen står jag i klacken igen!
Ska bli så sjukt jäkla kul och få den känslan som alla andra gånger man är där.


ta mig dit nu, jatack!
som ett litet barn på julafton.

/ Jecaaae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0