2010-07-08 - ' sjuk jävel

Finns det något värre en folk som försöker spela coola bakom skärmen?
Seriöst, riktigt jävla förbannad på dig "knarkus".
Du är bara en omogen jävla tattare utan liv.
Skulle förvåna mig mycket om jag skulle vara rädd för dig, du är ju så jävla feg
i verkligheten så det finns fan inte ord för det!
Kom och döda mig då för helvete, jag väntar gubben lille :)
Ska jag ge ut adress så du inte tar fel hus?
haha, man börjar ju fan skratta åt dig människa.
Du vet jag kan stå på mig rätt bra, så är inte det minsta rädd för dig lilla gubben.
Tycker bara du är en stor fet jävla mes så det finns fan inte ord för det.
Men du har ju alltid haft problem din jävel, hoppas du knarka ihjäl dig din tattare.
Men du kan ju döda mig innan du gör det.
Fan vad skabb du är människa.
Men man fick ju sig ett gott skratt om nätterna när du skiver iallafall.
puss på dig din "coole" jävel :)

-

Kom precis hem från att ha varit i Gemla en runda och inne istan.
Tappade ju mitt sim-kort mellan några jävla brädor, så var bara in och skaffa nytt.

/ Jecaaae


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0