2010-07-17 - ' taggad / grattis virre


Aldrig varit så taggad på något i hela mitt liv.
Imorgon bär det av till Göteborg för att spela Gothia cup,
fyfanken vad jag ska D-Ö-D-A!
En hel vecka uppe i Göteborg med sjukt jävla bra folk, FOTBOLL & liseberg.
Det kommer bli så jäääävla grymt alltså!
mmmmmmmm känner doften av fotbollen & Carlsson!
FYFAN VAD GRYMT!

Sen hemma nästa lördag och då blir det att träffa Fiddegosen,
för sen nästa söndag bär det av till Öland, najs!
Men lite drygt att vara ifrån min goseboll i tre veckor, aaaaaaaa.

Och Grattis som fasen till våran lille Victor Martinsson som blir hela 17-år!
Jag lovar att ringa och sjunga för dig när du kommer hem från Kreta :)
Men jag hoppas du får en grymt bra dag!

/ Jecaaae


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0