2010-07-15 - ' världens finaste pojkvän


Älskling, du är så otroligt mycket för mig, sen första dagen har du varit något speciellt. Första gången jag fick känna din närhet, första gången du la armana om mig och sa hur fin jag var, och hur mycket du sa att du tyckte om mig. Vi har delat så mycket , både skratt & gråt. Men älskling, vad jag än säger när jag är sur, så vet du hur det är,du vet att det bara är ord som kommer ifrån min mun utan betydelse. När jag mötte dig, jag minns hur nervös jag var, jag minns hur jag hoppade över idrotten för jag ville försöka se så bra ut som möjligt, jag minns att jag "glömde" mina shorts hemma, jag minns hur jag darrade när jag gick upp och mötte dig, men jag minns hur jävla lycklig jag var när du stog och höll om mig, jag minns hur vi gick tillsammans hand i hand tillsammans med Patrik ner till Ica, och du skulle köpa din förbannade coca cola!

Jag har aldrig mått så bra med någon som jag gör med dig. Det är du som får mig att le, det är du som får mig att förstå att livet är värt att leva för. Det är du som berätta för mig varje dag hur fin jag är och hur mycket jag betyder för dig! Det är dig jag berätta allt för, och det är dig jag litar på mer än något annat. Älskling, släpper du mig så faller jag över kanten, det är bara du som gör mig lycklig. Jag är så otroligt kär så det finns inte.
Det finns inte ord för hur mycket du betyder för mig hjärtat!

Du är så fin, du kom som en ängel.
Med dig i mitt liv är allt så jäkla perfekt.
Jag är så jävla glad för att du verkligen blev min på riktigt.
Kan inte förstå att vi redan varit tillsammans i 10 månader, det är galet.
Men det har varit dom absolut bästa tiderna i hela mitt liv, du är min bara min.
Du är så underbar så jag hittar inte ord för det , du är mitt liv, min kärlek och min bästa vän. Det är dig jag vill dela mitt liv med, det är dig jag vill ha föralltid. Allt känns så jävla otroligt bra med dig, det är dig jag ska ha föralltid.

Jag älskar dig mer än något annat, jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig. Tre veckor utan dig nu kommer bli som en jävla plåga, dom kommer bli hemska.. Har inte ens åkt, och jag längtar redan tills jag kommer hem och få se hur fin du är, få möta dina läppar och bara få hålla om dig!

DU är världens bästa pojkvän.
Du kommer aldrig att förstå hur mycket du betyder för mig,
för jag kommer nog aldrig riktigt kunna förklara de.
Jag älskar dig verkligen överallt annat, du gör mig hel.
Du är den bästa, den jag drömmer om på natten.
Kärlek - Kärlek - Kärlek



Bara för dig ska jag vandra genom eld,
och trampa på spikmattor för att kunna ge dig hjälp.
Du är mitt liv, min kärlek och min bästa vän,
och vad som än händer sen ska jag aldrig släppa dig.

Fredrik Sagebrant, allt jag har & allt jag behöver.
Jag älskar dig, för-all-tid


/ Jecaaae


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0