2010-06-02

Älskar vädret, fysatan vad underbart det är alltså!
Skolan som vanligt idag, och har väll mest chillat ute i solen,awesome! Fick reda på mitt matte betyg idag också, och med tanke på mina sämsta prov nu i slutet så fick jag ändå ett starkt g, " men du är ju så trevlig och jobbar ju alltid så jätte bra på lektionerna, så nästa termin blir det vg om du fortsätter såhär".
jaaaaajo, "jobba" på lektionerna var det ja, KANSKE just när du kollar :) men de är väll bara att tacka och ta emot. Kom iallafall hem och bytte kläder och la mig ute i solen, mmmh. Bränt mig som fan!

Igår var jag ute och kollade på fotboll med Fiddeälskling, Tom & Victor, eftersom min fot fortfarande inte håller så får man stå och kolla istället, kul... svar: nej. Men det funkade med detta trevliga sällskapet iallafall :)

Imorgon blir det skola som vanligt, inlämning och redovisning av SO, det ska nog gå bra.. gick ju inte spceiellt bra att spela in idag, haha. Sen blir det hem till Fiddeälskling, puuuuuuuuss på de :*

NU: fotbollsträning, ciaaaaaaaaaao.

/ Jecaaae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0