2010-06-15

Sista matte lektionen - CHEK!
Sista engelska lektinen - CHEK!
Sista svenska lektionen - CHEK!
Sista svengelska lektionen - CHEK!
Sista riktiga lektionen - CHEK!!!!!!

Nu är allt sådär sjukt underbart, klar med alla inlämningar och allt, så har i stort sätt ingenting att tänka på.
Fick reda på Hkk betyget idag också, VG där och det känns ganska gött! Fick även reda på Idrotts betyget, VG+ känns ännu mer sådär gött :) Chill dag imorgon, tar bussen in till stan vid tio över nio och vandrar runt med awesome folk på stan, sen blir det hem till världens mest skönaste mentor som vi släpper på fredag, seriöst jag skojar inte, kommer lipa sönder på fredag, menmen.. Fick iallafall lite pengar av mammsen så ska köpa mig en ny bikini imorgon, om jag nu kommer ha någon användning för den i sommar ? Annars blir det ju den 20 september då jag tar flyget till Cypern.

Förövrigt taggar vi Halmstad med awesome folk på söndag!






Bara för dig ska jag vandra genom eld,
och trampa på spikmattor för att kunna ge dig hjälp.
Du är mitt liv, min kärlek och bästa vän,
och vad som än händer sen ska jag aldrig släppa dig.

Fredrik Sagebrant, allt jag har & allt jag behöver.
Jag älskar dig, för-all-tid


/ Jecaaae


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0