2010-06-19

Igår var seriöst den värsta skolavslutningen i hela mitt liv, tror aldrig jag har lipat så mycket som jag gjorde innan vi fick våra betyg och skulle krama hejdå, fyfan vad jag kommer att sakna dig världens bästa Kicki!
Finns absolut ingen mentor som någonsin kommer att kunna slå dig, allt sjukt kul vi gjort tillsammans, det är oslagbart! Tack för skivan du brände med alla bilder och minnen som vi delat, börjar lipa så fort jag kollar på den.
Shit, haha. låter totalt mesig när jag börjar lipa bara för att släppa en mentor, men fyfan... hon var ingen mentor, hon var våran bästavän!

Tagga Halmstad nu, för imorgon sticker jag!
Hoppas på fyra sjukt underbara dagar med underbart folk :)

/ Jecaaae


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0