2010-03-03

Hann inte skriva igår eftersom jag stack hem till Linda direkt efter skolan.
Och ja, där var det bara till att blocka fram is och nål och sen var det bara att trycka ett tredje hål i örat. Satan i helvete vad ont det gjorde asså, shit. Fick inte ut nålen heller så fick ju dra uta helvete ;( Men nu sitter det tredje hålet där iallafall, najs.
Drog på innebandy senare.

Idag har det nog helt seriöst varit den segast skoldagen på länge, usch.
Hände inget kul förutom att idrotten var riktigt rolig idag.
Annars var det sjukt drygt, alla var så äckligt sura så det fanns inte.

Nu ska jag snart byta om, för sen är det träning!
SÅ JÄVLA UNDERBART!

& imorgon åker jag upp till Jönköping och ställer mig i klacken och känner känslan mellan Hv71-Luleå HF, ÄNNU MER UNERBART!

/ Jecaaae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0