2010-03-06

Vilken känsla, vilket drag & vilket ös, 2010-03-04.
Underbar känsla uppe i Jönköping i torsdags, och matchen slutade bra.
Tippade på att det skulle bli 5-2 men istället blev det 5-3, jaja go seger iallafall.
Träffade också Joel,Davve & Olehn där uppe, längesen man såg dom, så det var trevligt :) Träffade också på en hel hög från Berundaskolan som var där, bland annat favorit Ekström, Hanna, Issa & Alexandra, mycket trevligt det också. Blev iallafall en lyckad kväll, och det finns inget härligare än att stå i klacken och känna ruset och hela stämmningen i kroppen, de är fan underbart! Glädje att man äntligen fick sin tröja också med nummer 9 & de hedrade manmnet Tedenby på ryggen! Jag bara ääääälskar det,
åååh nu längtar jag bara tills jag står där igen!
Matchens lirare var helt klart Martin Thörnberg, grym var han under hela matchen.

Hv71 - Smålands stolthet!

-
Idioter finns det gott om här i världen, men det finns bara en sån äckligt jävla stor idiot som du..Du förstör hela jävla tiden, och kom fan inte med dina jävla förlåt sen, dom är inte värda ett skit ändå.

Även om du sa förlåt för allt som du har gjort.
Så skulle jag aldrig se åt dig igen, jag svär
Om du lovade att ändra dig och bli normal,
Om du sa jag kommer alltid att älska dig,
Skulle det inte spela någon roll.
För tro det eller ej, men jag älskar inte dig..

Du får stå kvar, för jag går nu. Ja, jag går nu.
Och jag är starkare än du. Ja, jag är starkare än du
Det har jag lärt mig nu..


fredrik & jonna, världens bästa är ni & jag älskar er.

/ Jecaaae



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0