2010-03-10

Och jenny är nu menar brunett igen!
Känns så äckligt skönt så det finns inte, haha.
Var sjukt nervös när jag satt där igår och bara såg hur det blonda försvann :(
Men så mycket skönare att vara brunett, så yepp.
Kul att endel inte ens känner igen en på morgonen, och det ska kallas bästavän :'( :*

Men skolan idag var chill tycker jag allt, helt klart sjukaste lektionen på bilden.
För man tycker ju synd om dom lärarna som har så feta problem när det kommer fram
en kille och visar en bild som han jobbat satan med och han svara; Den där har inte du gjort, du kan inte vara så duktigt.. Så förstår att du blev förbannad & så jävla kul när elever äger sönder lärarna så de bara smäller om att, HAHAHA.
E: Du har fan fått mer stryk än vad du får lön på denna skola"!
T: jaja, men det är tio minuter kvar!
E: pfft, stick! sista gången jag har bild här, jag lovar.

tuuuuuuuuuuur att endel verkligen klarar säga vad dom tycker.
Och kul att jag inte garvade sönder eller så heller, hahahaha.
Klockrent Ekopeeeekoo :)

/ Jecaaae

Kommentarer
Postat av: Danjul :)

"Kul att endel inte ens känner igen en på morgonen, och det ska kallas bästavän :'( " föööööööörlåt:(

2010-03-10 @ 19:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0