2010-03-13

Skriver knappt längre, för min dator är helt cp, så får damp på den och bara stänger av den!

Torsdags: Var skola och sånt som vanligt, dagen gick ganska snabbt och hände inte ett skit. Förutom att det var värsta tjabbet på ws;passen, haha go emma! Ta inte skit från honom bre :) Följde med Jonna hem efter skolan också, stötte på MD när han gick på viadukten också. Fan vad jag hade garvat åt dig om du missat bussen din lille jäkel, tur du kan srpinga iaf ;) Kom hem till Jonna & chillade mest.

Fredag: Skola som vanligt, älskar fredagar i skolan, har typ två lektioner på hela dagen! Följde iallafall med Fiddegoooosen hem sen, alltid lika mysigt! Så var jag där hela kvällen :)
Jag älskar dig <3

Lördag: Sitter just nu och har mimmi i luren och hon tjabbar ju på som vanligt dåva. Alltid lika trevligt. Ska iallafall ut dit med Jonna ikväll och hare massa bra. Färga hennes hår osådär, troligtvis kommer Fiddegooosen och Erik förbi en runda också :)

/ Jecaaae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0