2010-03-18

Sovmorgon till halv 10 idag, himla skönt.
Stack iallafall till sporthallen och hade tempoboll och sånt kul.
Sen vid typ kvart i elva stack vi och duschade och sen stack vi bort till hemkunskapen.
Och där blev ju dåva endel så sura för dom redan hade gjort grupperna haha, och självklart kommer jag&jonna i samma :) Kunde nästan inte bli bättre. Fick sjukt ont i magen efter all smet :(
Stack till Oliveros vid 20 över tolv och käkade pizza med klassen & sen tillbaka till skolan vid typ 10 över 1.
Kollade på film och försökte trycka i oss det vi gjorde på förmiddagen, men gick väll sådär.
Skönt att inte ha några lektioner iallafall, mmmmh gillar starkt!

Imorgon har jag inte heller några "riktiga" knappt, lyssna på något i aulan på morgonen.
Sen typ 40 min engelska, sen lunch och efter det har jag hemkunskap i två timmar.
Efter skolan blir det med Jonna hem med Emma, oså fixar vi lajte och så , sen blire balders.
Bilder lär nog komma på det, haha äga alla små fjortisar i Fiddes gula sexiga reflexbyxor :D
mmmmhhhh så sjukt gött.

/Jecaaae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0