2010-03-25

Riktig vår känsla ute nu asså, var sjukt varmt när jag gick hem från skolan!
Härligt som attan måste jag erkänna.

Igår efter skolan så fick jag reda på att det inte var någon träning, och ville inte bara sitta hemma hela tiden , så följde med pappa en runda med lajte flis upp till Vaggeryd, mycket trevligt ohja!

Skolan idag har förövrigt varit mycket chill inte inte hänt något speciellt.
Utvecklingssamtal vid 5 också, uuuusch.. gillar det verkligen inte. Men det ska nog gå bra.

Imorgon taggar vi fotbollstunering hela dagen, käääääämpa!
Sen följer jag med dosegosefidde hem :)

Väntar på att försäkra om moppen också, vill göra det nu jatack..

/ Jecaaae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0