2010-05-17

Vilken helg herregud, sov iallafall hos fiddeälsklingen, gjorde allt mycket bättre :)
Var ute i gemla och träffade Lökke, Victor, Cabbe och Markus en runda i lördagskväll och även en runda inne i stan, ohja.

Hemma idag, utav olika anledningar.
Sitter iallafall och håller på att fixa min skiva med sommar schteeeeek 2010!
Känner på mig att detta kommer bli en grymt bra sommar.
Sitter och letar tråktor också, får väll se om jag behåller moppen eller om jag byter till a-tralla, eller vadfan, varför inte båda :)?

och måste bara säga det att min pojke är vääääldigt solt över henne
för hon var grym på att köra bil i lördags, wooooho (h'
Det jag säger, jag är fan awesome :)

/ Jecaaae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0