2010-05-24

Studiedag idag, ganska skönt faktiskt.
Men fick inte sova mcket längre för det, vaknade kvart i åtta oså ringde älsklingen vid halv nio och sa att han och Victor kom och hämtade mig. Så var ju bara att kliva upp och klä på sig ungefär. Idag har jag spenderat min dag på skroten med Älskling, Robin och Victor. Sjukt trött i slutet och blev så jävla sur och ville bara bort där ifrån. Jag åkte iallafall med hem till älsklingen sen, myspys!

Imorgon blir det skola igen, chill dag imorgon så det ska nog funka.
Orientering på onsdag också, okej? vad ska det vara bra för :)?
Ungefär det tråkigaste som finns, men de är väll bara att dra ut i skogen
och springa och göra skiten...

Nähe, nu ska jag sätta på en film och sen sova.
Natti!

/ Jacaaae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0