2010-05-25

Jag var långt nere på botten, riktigt långt ner. Trodde faktiskt inte riktigt att jag skulle kunna ta mig upp igen.. Men jag har min underbara pojkvän att tacka för att jag tog mig upp, de var han som fick mig att resa mig upp igen. Alla gånge han stöttat och funnits vid min sida, alla gånger han sagt hur värdefull jag är och hur mycket jag betyder för honom. Vet inte vad jag hade gjort om jag inte har honom vid min sida, men en sak är säker... jag skulle faktiskt aldrig klara mig utan honom, för han är seriöst ljuset i mitt liv. Månaden jag inte hade honom vid min sida var den värsta i hela mitt liv, vill aldrig uppleva den igen, visste inte vem jag var, visste inte vem jag skulle vända mig till. Okej, fine jag och fidde hade världens sämsta förhållande innan, och om jag tänker efter var det nog ändå ganska bara att vi var ifrån varandra ett tag, för vi båda har lärt oss något av detta. Och nu är det början, en helt ny början på något riktigt bra, och på något riktigt bra som jag inte vill förlora. Min kärlek till honom går inte beskriva, för så lycklig som jag är nu har jag aldrig varit förut. Han är allt jag har och allt jag behöver, han är luften jag andas, han är hela min värld! Världens bästa & finaste pojkvän. Är ingenting utan honom, absolut ingenting! Kärlek på hög nivå till min fina fiddedos.
Jag älskar dig mer än något annat och tänker inte släppa taget om dig, världens bästa pojkvän!
Fredrik Sagebrant, min största kärlek.



Blir nog förmodligen skolbyte för mig till hösten, gått på samma skola nu sen lekis och skolan är totalt värdelös.
Hoppas bara att resten är lika på som dom säger att dom är. Men det blir nog bra.

Imorgon: Börjar inte förens 10 i 10 så lite sovmorgon imorgon, mmmmh.
Sen orientering uppe i spånen, bläh. Men bara att göra det bästa utav det :)

/ Jecaaae



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0