2010-05-28

Grymt seg vecka med eeeeeextremt mycket plugg & prov hit och dit.
Fick iallafall tillbaka mitt matteprov igår, gud inte bra alls denna gången alltså, tjockt ig där först. Men fixade till det så jag fick iallafall ett g, men hej heter man jenny och sådär så funkar det ändå. Var uppe vid prästängen och mötte min underbara pojkvän efter skolan :), satt och pratade en stund med Joel och min broder medans han hade idrott. Sen åkte vi iallafall in till stan, mys.

Hade elprov idag också, och det gick sjukt bra, yeeeeeye, fick iallafall två fel, men vadfan de får jag leva med.
Påtal om skola också, ifall jag byter skola kommer jag bli så sjukt taggad igen. För då väljer jag Hälsa&Idrott som inriktning och då är man med och tränar med lakers i hockeyn, asså gosch. Trodde jag skulle dö av lycka när mamma sa att man hade hockey på skolan! Okej... Lakers lockar väll inte såååååååådär jätte mycket dåva, men vadfan, H-O-C-K-E-Y ♥ , Kanske blir en comeback sen jag slutade dåva :) askalas bra.

Nu: TAGGA match mot Ljungby! D-Ö-D-A!


finast på mina fötter ♥



/ Jecaaae


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0