fredrikhjärtat



min älskade alldeles egna fredrik, så glad att det blev du och jag igen och att vi fick chansen att börja om på något nytt och något riktigt bra. Det är du som får mig att kliva upp på morgonen, det är med dig jag känner trygghet det är med dig jag vill leva med föralltid. Jag har aldrig mått så bra med någon som jag göra med dig! Alla gånger du ställt upp och ställer upp, du backar aldrig på att finnas vid min sida. Der är för dig jag vekligen kan berätta allt och jag vet att det verkligen stannar hos dig. Alla gånger du legat vaken för att jag inte mått bra, alla gånger du lugnat ner mig när jag varit som mest ledsen. Du är något så otroligt bra så det finns inte. Du är den som verkligen har den största platsen i mitt hjärta och som står mig närmast! Tiden då jag var ifrån dig var den värsta i hela mitt liv, vill aldrig mer vara ifrån dig, aldrig! Sen första gången jag träffade dig kände jag att det var något specillet. Hela du är så jäkla underbar, du är det absolut bästa som hänt mig! Du är min asolut största kärlek, och jag vill aldrig mer förlora dig igen! Världens bästa pojkvän.
<3 jag älskar dig av hela mitt hjärta världens finaste, min föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0