2010-09-12 - ' helgen

I fredags var jag bara hemma och tog det lugnt med mamma på kvällen, käkade kebabrulle och kollade på film. Helt okej iallafall. Höll på att dö på idrotten då våran idrottslärare sa att vi INTE skulle värma upp ?, okej.. visst, fine tänkte jag, så det var ju bara till att börja springa, men i helvete vad jag stäckte mig när jag sprang mot Pontus, men jag vann iallafall, och det var ju huvudsaken :)

Lördags: Mamma kom in och väckte mig vid nio tiden, gick upp käkade frulle & drog sedan & hämtade Linda & Lillen, samling ute i Moheda klockan tio, och match mot Sandsbro klockan elva. Vi hade spelet hela matchen och var så grymt mycket bättre, tor aldrig jag mött ett lag som spelar så fult som dom, men det var ju bara att trycka till ännu mer. Ljumsken höll heeela matchen, eller höll och höll.. höll på att dö vaje gång jag passade eller rörde bollen, men vägrade att gå av planen :) Efter det var det bara hem och ducha och fixa sig, möta mina fina brudar utan för Ica klockan fem för att handla, kyckling, pommes, sallad och efterrätt! Drog sedan ut till Humlaryd till fin brud, lagade mat o sånt mysigt, satt och chillade och hade det riktigt bra hela kvällen natten lång! Sen somnade vi runt tre-halv fyra.

Idag: Kom hem runt tolv tiden, totalt död. Böjade städa mitt rum o så, så nu går det att gå på golvet här inne igen. Håller även på med min kläder, måste ju få fram alla sommar kläder igen, är ju faktiskt bara en vecka kvar tills jag drar till CYPERN! :)

/ jecaaae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0