2010-09-28 - ' cypern / en annan saknad..

Landade i ett iskallt Malmö inatt klockan 03:00 och höll seriöst på att frysa ihjäl. Min vecka på cypern har varit toppen, orkar inte berätta om den nu, och bilder kommer senare. Men på vägen hem så tänkte jag bara på en sak...:

Vart tog DU vägen, ville inte ens tänka tanken på att förlora dig min vän, som att förlora dig min vän är som att kapa ena handen och sticka kniven i ryggen... dom gånger jag blev sårad fanns du där för mig, älskar dig mest i världen kompis jag svär på dig,  för du har alltid stöttat och ALDRIG snackat skit. Vad var det egenligen som hände, vi har gått igenom så mycket både skratt och gråt. Det var du som ringde varje dag och frågade hur jag mådde,fuck off... jag saknar dig faktiskt! sommaren 2009 och våren 2010, det var vårat! Du kommer alltid vara min bästa, allra bästavän. mmmmmmmm <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0