2011-04-09 - ' happy girl

Fyfan vad jag älskar vädret! - Vaknade vid 06:30 (!!!!) idag på morgonen, kunde inte somna om, mycket tankar i huvudet, jävla idiot.. somnade iallafall om och vaknade vid halv två, gött. Och jag som skulle jobbat idag, oupps. Mikis frågade iallafall om jag ville följa med ut och gå i det underbara vädret, och det lät ju lockande! Fixade mig lite halft, på med solbrillorna och snöra på sig dojjerna. Gick ner till hemmakväll där hon skulle lämna sitt cv. Sen drog vi oss uppåt till prästängen och ringde oscar, oscar och max, så kom dom. Drog bort till willys, köpte en cola och sen satt vi på en bänk och snackade massa skit och njöt av vädret, love it!

Ikväll blir det grilla, fyfan vad gott!!!

/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0