2011-04-18 - ' they were never meant



Det var aldrig meningen att göra dig besviken.

Ganska skönt med lov nu måste jag faktiskt ta och säga, och det blev en väldigt bra start på lovet! Firade födelsedags barnet Marco i fredags, mycket trevligt. Folk stack in till Oleo men hann aldrig riktigt med där när alla bara försvann så fort :( - men jag klarade mig ganska fint endå med Felicia, Hanna och Pella!
Igår var det mys hemma hos Linda med flickorna, god mat och gott sällskap - kunde inte blivit bättre!
Idag vaknade jag vid klockan 06:45 och trodde jag skulle strypa mig själv när jag insåg att klockan bara var kvart i sju! Gick upp och la mig i soffan, käkade en macka, la mig i sängen och somnade om till Svensson Svensson och vaknade inte förens kvart i tolv. Så då valde jag att bege mig ut och springa en runda, sjukt skönt, svettigt och härligt i den härliga solen! Stack in i duschen, sen käkade jag ännu en macka (ohja mycket i magen när inte mamma är hemma) sen cyklade jag till tandläkaren, hatar det jävla piss stället :( Efter det blev det fika hos
Mormor & Morfar, sen cyklade jag hem igen och nu sitter jag här.
Jag vill har riktig sommar, vill till Öland - härligt sällskap och härligt väder!

/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0