2011-04-19 - ' live, laugh, love

Fixat om designen nu, hade ändå ingentig att göra, så fick för mig att ändra den, enkel med ändå helt okej snygg. Det bränner i mitt ansikte efter en hel dag ute i solen, dock borde jag inte klaga, för fyfasen vad jag har längtat efter denna solen, så himla underbart! Varför är man så mycket gladare när det är sol och fint väder? - Alla som älskar vintern kan ta och slänga sig i väggen! :) Är fortfarande lika förbannad som jag skrev i förra inlägget, kanske lugnat mig aningen till Svensson Svensson, men kan verkligen inte påstå att jag är glad. Imorgon börjar vi äntligen att fixa mitt rum, tomt här inne nu med bara en fet stor säng, känns inte så himla mysigt. Så imorgon ska jag börja spackla här inne, och sen när de är klart blir det till att måla, yummi.. Kommer bli kanon när det är klart + att jag ska lägga in nytt golv här inne, för det jag har nu är inte allt för vackert... Smink fläckar över hela golvet typ, eheheh.
/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0