2011-04-20 - ' I want so much

Jag vill så mycket, åka till göteborg och malmö och spendera alla min pengar på massa nya kläder! Vill utomlands och få bli riktigt brun, jag vill få tillbaka mitt fotbollssug och jag vill ha riktig sommar! - Snart ska jag iallfall iväg och färga mitt hår, vet dock inte vilken färg jag är sugen på, ska iallafall fortsätta hålla mig till det bruna, frågan är bara om jag ska ha det mörkbrunt, röd/brunt eller ljusbrunt, hmm.. det återstår att se vad det blir för något! Vill ha långt tjockt hår som jag hade när jag var liten, ändå klippte jag mig igår ( bra jobbat jenny, verkligen) ångrar mig redan, men det växer väll ut någon gång igen hoppas jag, är ju inte speciellt kort egentligen, men känns som att man inte ha något att att ta i, buhuh!!!
/ j

Kommentarer
Postat av: Jenna~ Det kan aldrig bli för mycket rosa.

Taack så mycket! :)

2011-04-20 @ 14:24:19
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0