2011-04-21 - ' just another day

En helt vanlig Torsdag... förutom att det är skärtorsdagen idag. Var två söta påsk-kärringar här innan, söta små tjejer! Minns hur jävla mycket godis man fick när man försökte se söt ut och bara delade ut en bild, haha. Dock var jag aningen udda eftersom jag bara "hängde" med grabbar när jag var liten, så vägrade att vara påsk-kärring... istället var jag som mina andra kompisar, påsk-gubbe, fast är en ganska söt sådan :)
- Idag har jag plockat ut det absolut sista ur mitt rum, så nu väntar jag bara på att pappa ska komma hem så vi kan börja på riktigt, blir galen på att inte få ligga inne i mitt egna rum. Nu blir det duschen en snabbis och sen försöka få tag på Martin och se om han kommer och hämtar Oth boxen som han ville låna. Ska iallafall cykla upp till mormor & morfar och fika där med mamma snart, känslan av att man alltid ska behöva känna sig som en köttbulle när man ska gå där ifrån, den är inte så jävla underbar! Hoppas på att påskharen kommer med ett stort jävla påskägg till mig ikväll.
/ j

Kommentarer
Postat av: Jenna~ Det kan aldrig bli för mycket rosa.

Hellu! :)

Kul att du gillar min blogg :)

Jag bodde i foster familj har flyttat hemifrån precis, typ en vecka sen :D

Jag kan inte bo hos mina föräldrar för de är missbrukare inom droger o alkohol o sen lite andra besvär..

Tack för din komentar söting!

2011-04-21 @ 20:38:08
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0