2011-04-23 - ' fight against the evil

Hjärtat sitter utan på, slår inte som det brukar slå.

Målade klart den grå/svarta väggen idag, blev faktiskt riktigt bra tycker jag allt. Trodde jag skulle kladda ner hela den vita väggen totalt, men det gick fint. Sen hela eftermiddagen blev det att lägga in det nya golvet, listerna sätter vi dit imorgon. Ville egentligen åkt upp till Elmia idag, men blev ju aldrig så, så tjurade ju ihop aningen där på morgonen, eller ja... redan igår kväll! Hade väll kunnat ta mig upp om jag hade fixat någon annan att åka med, men pallade inte ringa runt till massa, så jag gav upp det. Så får ju faktiskt ta och skylla mig själv. Hade jag varit riktigt smart hade jag ju frågat min bror, men han ville nog inte haft lillasyster med sig :( sadface! Men får se det bra i det dåliga, hann ju göra klart rummet :) (nästan iaf...) - Nu ska jag kolla på Beck och äta mig tjock på kladdkaka!
- When I look at you, I see forgivness, I see the truth.

/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0