2011-02-13 - ' i just had sex..

I just had sex, And it felt so good! - hatar att den jävla låten drar upp alla minnen.

- Tagga skolan imorgon då. Orkar inte, vill inte. Bara en vecka kvar sen är det iallafall lov, skönt! Fast iofs har jag ju lovat mig att ta tag i skolan, hmm.. lyckas ju dock inte så jävla bra.. :( Det enda jag lever för är mitt mvg i idrott, har i vilket fall inget ig i engelska länge, woho! Inte ig i något, faktiskt.

Åh insåg precis hur mycket jag saknar fotbollen.. hatar mig själv för att jag tappade allt, hatar mig själv för att jag inte tränade upp min fot, hatar fettot som förstörde den, hatar DELARYD av hela mitt hjärta. Saknar till och med dom sjukt tråkiga zon lägrerna inför Smålands laget, och då är det fan sjukt! Men en sak kan jag svära på, och det är att jag ska tillbaka dit jag slutade & bli bättre än någonsin den saken är säker! måste, vill, SKA.





/ j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0