2011-02-19 - ' you were my everything..

you were my everything, and I'll be honest, you're still my everything..

-
Hanaslöv hela dagen igår, jävligt kallt men fint väder var det iallafall, så det var nice!

Idag har jag bara legat i sängen hela dagen, kollt på "älska mig" - sjukt hemsk film, men fan så bra den var! Ikväll ska jag förmodligen kolla på melodifestivalen och käka massa godis, det är ju trots allt lov nu. Detta lovet ska jag nog inte hitta på något speciellt, bara ta det lugnt och sånt, men på tisdag ska jag iallafall in till stan, och på fredag planera jag att åkta till ullared, dom andra dagarna tar jag lite som dom kommer. Och imorgon ska jag träffa lilla Wilma - nytt kusinbarn som kom ut för några dagar sen! Grattis Ludde & Malin :)


bild från förra året!

/ j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0