2011-02-23 - ' I can forgive you, but I will never forget

I would like to write how angry I am, how sorry I am, how fucking disappointed I am! I want to scream it all out, scream until the air runs out and I did not take any more! But there are no words for it anymore. Everything is used a thousand times over in my head already, and the meaning of words has stopped working..

Jag har fått så jävla satans ont i ryggen så det finns inte, och jag har en aning om vem som har förstört den, buh! Kände inte för att gymma idag, så istället gick jag bort till simmhallen för att simma några längder, väldans skönt för min rygg också! Nu sitter halv ligger jag i min underbara säng och har börjat kolla på Livet enligt Rosa igen, var 8 år när det gick på tv, & jag älskar det fortfarande, haha! Man känner igen sig i henne när man gick i sexan, kärlek, skola & kompisar, helt underbart. Allt var ju så mycket lättare när man var mindre, men man ska aldrig klaga :)

Saknar Gothia något så fruktansvärt mycket också, drömmer mig bort igenom att kolla på alla tusen bilder, om&om igen, får inte nog, känner lyckorus i hela kroppen! - Take me back!


Invigningen på Ullevi, fyan vilken känsla!


yepp, ja jag ser helt fuckad ut, men hade precis spelat! 
tyska vännen kevin :)

/ j


Kommentarer
Postat av: angelina

tack :D:D



haft en bra dag?

2011-02-24 @ 14:23:38
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0