2011-02-23 - ' I can't face the world without you

dagar som gått och som blivit minnen idag, vill inget annat än ha det som då,
då när det var vi två tillsammans.

Ganska trött idag om man säger så, låg uppe vid msn till klockan kvart över 4!!! Men de var ju skönt att få reda ut vissa saker, & skönt att de är "normalt", iofs är det inte normalt, men vi kan låtas det nu. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, hade tänkt dra mig ner mot ATC för att träna lite, frågan är väll bara om jag orkar gå ner dit, annars får jag väll vänta till pappa kommer hem, så han kan köra mig - sounds good. Nu ska jag bege mig in i duschen hade jag tänkt mig!

/ j


Kommentarer
Postat av: Nellie

Åh tack detsaamma Jenny! :)

2011-02-23 @ 22:38:49
URL: http://nnellienordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0