2011-02-24 - ' two worlds, but only one brain

I can search for all eternity long and find that there is none like you.

Jag bokstavligen hatar folk som inte svara i sina telefoner, kan bli helt galen på det där och balla ur totalt! Finns det något värre än när folk säger att dom ska ringa, men sen inte ringer!? Och när man skickar sms efter sms, och dom totalt skiter i det!? Hur som helst.. vaknade vid tolv tiden idag och var konstigt nog väldigt pigg, men låg ändå kvar till kvart i ett, då jag tvingade mig upp och värmde mig en ost & skink paj, satte mig i soffan och kollade på Ensam hemma 2, otrligt bra filmer det där! :) Nu ligger jag i soffläge igen och kollar på OC, som fastklistrad vid det igen, men kan inte neka, One tree hill är hundra gånger bättre! Så idag blir det soffläge hela dagen, och imorgon beger jag mig till Ullared!





/ j


Kommentarer
Postat av: anneli mendez

sv: Tack detsamma, haft en bra dag?

Kram

2011-02-24 @ 16:04:54
URL: http://annelimendez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0