2011-01-01 - ' nytt år & nya möjligheter

Då var det redan 2011 och jag tycker att 2010 gick jävligt fort måsta jag säga! Hann ju göra en hel del roliga saker innan det året var slut måsta jag erkänna. Känner på mig att detta nog kommer bli ett bra år, men det är sånt man märker.

Vaknade vid halv två idag helt jävla död.. Somnade igår vid halv fyra så är aningen seg idag. Förmodligen blir det soffan och film hela dagen, känns bäst så! Men min kväll var iallafall bra igår tycker jag :) Längtar nu tills på onsdag/ torsdag, ny stor förändring. Och juste, måste komma på att köpa något till min pojk som faktiskt fyller år om 8 dagar, jotack vissa har de bra och fyller år tidigt.


Jag hatar snö, vill inte han mer jävla snö.

/ jecaaae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0