2011-01-29 - ' dygnat

Jahaja, igår efter skolan var det bara hem och packa ner sin dator vänta på Linda som skulle plocka upp mig, drog ner till Oliveros och hämtade alla pizzorna och kebabtallrikarna och sen vidare mot Jonna! Käkade en fet kebabtallrik (yepp, ångest) och kollade på handbollen, gick inte speciellt bra menmen. Plockade upp datorn efter det och gick ner och satte oss och spelade mariokart, gubb jävel som inte gör som jag gör!! Förlorade varje gång, men lika glad för det ;) Och Lindagumzi satt och spelade The sims från klockan 20:00 till 05:00, stört! Jag tillbringade min kväll med ett gäng datan00bs med att spela The sims och kolla på film. Somnade ganska gött sen vid 06:00. Och tack Jonna Hjertquist för att jag iaf fick en cm utav din säng :) Är aningen trött, är hemma själv ikväll också, så ska kolla på hipp hipp och käka tacos, just love it! Emma & Oscar kommer nog och gör mig sällskap, snelhest bror ibland. Adjö!

/ j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0