2011-06-09 - ' proud of my brother

För imorgon tar min bror studenten!!!!! Så stolt över honom, och kan inte ens föreställa mig hur glad han kommer att vara imorgon! Minns en glad 16 åring när han gick ut 9:an, nu går han mot 19år och tar studenten!!! Men fy vad jag är stolt över honom! :) Är smått avundsjuk på alla som springer ut, vill också :( nununu! Men hoppas tiden gå fort. Kändes riktigt skönt att lämna in alla böckerna i skolan idag, gottgottgott! Snart tar jag med sommarlov och sen börja jag jobba vecka 25. Annars då, jodå livet leker och allt flyter på, nu ska jag käka jordgubbar och fortsätta knarka rederiet, japp. Tagga studentfest också, ELLER!!!!!!?
Liten pojke har blivit stor, jag älskar dig ♥

/ j


Kommentarer
Postat av: Anna

Du får börja gymnasiet innan du börjar tänka på studenten, lillan ;)

2011-06-10 @ 12:17:23
URL: http://sidenkalsonger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0