2011-06-15 - ' got there I wanted to

Tagga sista dagen på grönkulla imorgon då, vet inte om jag ska skratta eller gråta? - Men fyfan vad skönt att få en ny start på livet, gå sin egna väg och slippa fortsätta på samma skola som man gjort i 10 år. Det här året har gått så sjukt fort, känns som om det var igår som vi började, vart fan tar tiden vägen, egentligen? Något som jag har gjort grymt mycket under dessa 10 åren är fan cyklat, de är de enda den skolan brinner för, att cykla, woho vad B. Kommer kännas helt sjukt på fredag, men det är fan så värt det!
Imorgon är det slangen, så ska få med mig hela hockeyutrustningen, men det löser sig säkert, tungt som fan att gå att bära på det, mamma jobbar, pappa jobbar, oscar jobbar, JENNY tvingas gå med hockeytrunken, stark tjej det här!
Och påtal om ingenting, fyfan vad jag hatar länstrafiken! Satt på bussen idag och tänkte hoppa av vid samarkand, EFTERSOM ATT DET STOG ATT BUSSEN GICK DÄR, i vilket fall som helst så gjode den ju så klart inte det, lyckat. Tjockt med folk, svettades som en gris, fick stå, blev sur , såg pappa vid värendsvallen där dom la asfalt, LÖS UPP SOM EN JÄVLA SOL, ringde honom och frågade om han kunde köra upp mig, fick gå från john bauer ner till värendsvallen och fick åka med Kent upp till samarkand, wooho snacka glad tjej eller :) Dock är mina skor helt jävla äckliga nu eftersom jag var tvungen att gå på ny asfalt, not good.. - Kanske ska sluta tjabba och gå och lägga mig istället, japp. TJARÅ.
/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0