2011-06-02 - ' think first

The minute you think of giving up, think of the reason why you hold on so long.
Har precis kommit hem från stan. Fick med mig ett par nya skor, ett linne och nytt smink hem, helt okej ändå. Min kusin med sambo var här innan idag på förmiddagen, yummi vad tjock bebis mage Annie har fått nu, snart kommer ännu ett kusinbarn till världen! Känns som det är lördag idag, kanske inte så konstigt egentligen, när hela familjen är hemma. Beslutångest ifall jag ska följa med till Tyskland imorgon eller inte, hmm.. vet inte vad jag vill riktigt. Dock är det riktigt skönt att sova i bilen, men är inte så sugen på att gå runt och glo på massa sprit flaskor som dom ska köpa till Oscars student, lutar faktiskt åt att stanna hemma, men vi får se. Ikväll ska jag äta grillat och sen ska jag kolla på Du är vad du äter, och efter det Jönssonligan får guldfeber, yes!
/ j

Kommentarer
Postat av: Glenn

Åhh vilken fin blogg du har!!

2011-06-02 @ 21:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0