2011-03-09 ' there is something in your eyes

Var i skolan idag som vanligt, hade schemavbrutet hela förmiddagen, så kollade på någon film om första världskriget, den var bra... men alldeles för komplicerad för mig! Fick tillbaka mitt matteprov på utvecklingssamtalet i måndags också, tror aldrig jag blivit så nöjd med ett prov som det här, 16 av 19! De är fasen inte dåligt för att heta Jenny Carlsson! Men allt går om man vill, och denna gången ville jag, yepp! Känner mig på något lustigt vänster väldigt plugg sugen, har inte pluggat speciellt mycket mina tidigare år, men nu har jag börjat plugga som en idiot!? Bättre sent än aldrig.

Ikväll kör vi lite hockey time, sounds good!
Hoppas på en grymt mycket bättre inställning utav Hv denna kväll..
Blir så nerväs på dessa kvartsfinaler så jag håller på att spricka.
Hv71, smålands stolthet, det bara är så.
HV71 – Störst, bäst och vackrast



/ j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0