2011-03-12 - ' I have a passion for it

HV71 kommer ut som ett helt annat lag. Dom första 15 minuterna gick inte att känna igen mot tidigare matcher. Det påminde mycket om slutspelet 2004 när HV71 krossade FBK i den 7:e avgörande matchen hemma i Kinnarps. Även att hv fullständigt körde över gnaget i 60 minuter så var det ändå tattarna som vann, varför? - Jo svaret är enkelt: Viktor Fasth. Makalös målvakt som ska ha stort beröm. Även att det tar emot att säga det efter en sån här viktig match så är det han som är en hjälte. Sen att matchen avgjordes när Andreas Falk åker på Game det är ju spiken i kistan. Helt IDIOTISKT domslut av Tomas "Kuben" Andersson. Och nej kära gnaget fans som läser detta. Jag är inte färgad här. Jag hade tyckt lika synd om er om det hade skett dom. Falk kör en klockren tackling som dock tar illa. Men uppståndelsen efter det är sjukt. Skulle vart en 2+2 på en gnaget spelare med. Han kör upp klubban rakt i ansiktet på Falk. Men nu renderade det i 5+20 game för Falk och där tappade hv. Hade detta inte hänt tror jag hv hade vunnit. Därför är jag inte speciellt oroad för nästa match. Kan HV71 spela detta spelet på Tisdag så kommer HV71 vinna. Saken är biff. Men nu är det som det är, 0-3 i matcher till Fasth. Och ett litet tillägg, alla som älskar och kan och följer hockey VET att Johan Davidsson är världens sympatiskaste kille. När han i TV skriker ut att det är " ÅT HELVETE " angående Falks utvisning , ja då är det nått som är fel...

" Kan AIK vinna 3 matcher, då kan vi vinna 4 matcher " - Martin Thörnberg.

" Vi spelar inte mot ett lag, utan mot en och det är fasth " - Janne Karlsson.

Ladda om och gå in på tisdag och kör en grym match, ni vänder detta.
Jag brinner för det här, och har alltid gjort.

/ j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0