2011-03-24 - ' caring

Ligger i sängen och kollar på hockey, AIK - FBK. Semifinal 2:7, och den första matchen vann fbk med 2-1 och spelmässigt sätt var det en rättvis seger. Dock är det ju helt fel lag som är i årets semifinal, men dom förtjänar ju tydligen det. Inte alls lika kul att kolla på hockey när det är tattare som spelar. Men måste jag välja, så hoppas jag med hela mitt hjärta att FBK tar hem detta, isf. I mitt hjärta och i mina ögon är dock Hv71 fortfarande hjältar, och smålands stolthet! Och vinner AIK det här, ja då finns det EN man kan säga grattis till, Victor Fasth. Men nänä så jävla kul tror jag inte det blir solna tattare, ja jag hatar aik med hela mitt hjärta, och har alltid gjort.

Var skola som vanligt idag, och när jag kom hem pluggade jag lite so, skulle egentligen tränat fotboll ikväll, men orkade verkligen inte, okej.. måste träna, men valde att gå en lång jäkla runda istället.
Imorgon blir det att åka upp till världens bästa kusin efter skolan, japp!

/ j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0