2011-03-26 - ' horrible day

Den här dagen blev absolut inte som jag tänkt mig, inte kvällen heller för den delen.. Skulle somsagt gått på bio ikväll, men blev ingenting av det. En styck pappa fick istället åka in till akuten med dålig mage. Det var lika dant i somras när vi var på öland, då var det dock inte lika illa som det var denna gången.. Han åkte väll in runt 3 tiden, och ringde sen vid 5 och sa att dom inte visste om dom skulle lägga in honom, sen dess har jag/vi inte hört något, och jag börjar undra vad det är som är fel? - Innan idag var jag inte riktigt lika orolig, eftersom de var så i somras också, men då fick han något han skulle äta, och var inte borta alls så länge som idag/kväll. Han har ju faktiskt varit där inne i snart 5 timmar (?).. Kul lördag - nej inte speciellt.

/ j


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att allt är okej <3

2011-03-28 @ 14:58:33
URL: http://sidenkalsonger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0