2011-03-30 - ' i want summer

Jag är skoltrött, hatar skolan, orkar inte skolan. Vill sova bort hela dagen, vakna och se en klar blå himmel och sol, sena sommar kvällar med folk man tycker om, jag ska göra detta kortfattat: Jag vill ha sommarlov. Men är ju illa tvungen till att fortsätta tvinga mig upp ur sängen på morgonen för att komma iväg, nåja.. hoppas den här sista tiden går fort nu.

Skola som vanligt idag då, onsdagar är den värsta skoldagen, bokstavligt talat så h-a-t-a-r jag onsdagar i skolan, bläh. Fick iaf tillbaka mitt np i engelska idag, fick 39 & godkänt var 32, grejen är den... att för ett årsen hade jag knappt g i engelska, och nu fick jag till och med några poäng mer än godkänt, synd bara att de här bara var träning, för på det riktiga sen så kan jag sätta mitt liv på att jag kommer att få ig.



Fick äntligen hem den är skönheten idag, göttmos!

/ j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0